Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar  info@overlevingsdoos.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hebben jullie een keurmerk?

Wij zijn lid van Stichting Webwinkelkeur.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

De kosten voor verzending zijn €4,95 en vanaf €69,00 helemaal gratis.

Wie levert mijn bestelling af?

Uw bestelling wordt verzonden via PostNL of door onze eigen pakketservice.

Hoe lang is de levertijd?

Over het algemeen hebben wij de producten op voorraad. Aangezien er altijd iets kan gebeuren bij ons of bij onze vervoerder, houden wij een levertijd aan van tussen de 2 en 4 werkdagen.

Hoe kan ik betalen?

Onze betaalmethoden zijn:
IDEAL, Sepa-overboeking, Bancontact, Klarna, Riverty, Pay by Bank, Billy (zakelijk), Credit & Debit cards, Google Pay, Apple Pay of met IDEAL-IN3. Dit via de beveiligde verbindingen van Mollie.com.

Kan ik in termijnen betalen?

Dit kan met IDEAL IN3, Klarna en Riverty (voorheen Afterpay). 

Kan ik ook achteraf betalen?

Dit kan met IDEAL IN3, Klarna en Riverty (voorheen Afterpay). 

Zijn jullie dropshippers?

Nee, wij hebben een eigen voorraad, een levertijd van 2 á 3 dagen, geven 1 jaar garantie, staan ingeschreven bij de KvK en hebben een werkende webwinkelkeurmerk. Dit in tegenstelling tot dropshippers die je proberen te lokken met aanbiedingen. Vaak hebben deze een afbeelding van een webwinkelkeurmerk, maar daar zit geen werkende controlelink achter. Dropshippers geven helaas een vertekend beeld.

Kan ik retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten van retour van uw thuis naar onze vestiging (in Den Haag) zijn voor eigen rekening. Voor het retourneren dient u dit ons eerst te laten weten.

Heb ik garantie?

U heeft bij ons 1 jaar fabrieksgarantie op alle artikelen. De kosten van verzending zijn wel voor uw eigen rekening.

Zijn jullie producten veilig?

Veiligheid staat bij ons voorop. Onze producten zijn van hoge kwaliteit, en zijn voorzien van een CE keurmerk.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Wij zijn bereikbaar via onze contactpagina.