Wat moet er in een noodpakket zitten

Wij bieden noodpakketten aan, waarmee je goed bent voorbereid op de eerste 72 uur van een noodsituatie. Onze noodpakketten voldoen aan de richtlijnen van de overheid. Er zijn de laatste tijd vele aanbieders die van alles gebruiken om je een noodpakket te verkopen. Onze belangrijkste tips zijn: Gebruik je gezond verstand (kwantiteit staat los van kwaliteit en het nut van de producten in een pakket) en een noodpakket voor thuis is anders dan een survivalpakket (in de meeste noodpakketten zitten survivalproducten voor outdoor ipv. noodproducten voor thuis).

Wat moet er nou werkelijk in een noodpakket zitten? Wanneer er in Nederland een noodsituatie voordoet, zal dit vooral problemen aan de energie, water en gasvoorziening geven. Het is dus belangrijk dat er producten in een noodpakket zitten, die deze kunnen vervangen. Denk hierbij aan verlichting met een eigen stroomvoorziening, kookgelegenheid met een eigen gasvoorziening en producten om water te reinigen en op te slaan. Een noodradio is eigenlijk ook onmisbaar. Deze hebben meestal een eigen stroomvoorziening en de mogelijkheid om je telefoon op te kunnen laden. Dit aangevuld met lang houdbare noodrantsoen en flessen water, en je bent al een heel eind op weg.

Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt, maar aangezien er aangeraden zal worden om thuis te blijven, zal je daar ook nog beschikbare benodigdheden hebben. Op onze website vind je noodpakketten voor thuis, bedoeld om de eerste 72 uur door te komen. Je kunt onze noodpakketten aanvullen met losse producten die wij aanbieden.

Meest gestelde vragen

Hebben jullie een keurmerk?

Wij zijn lid van Stichting Webwinkelkeur.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

De kosten voor verzending zijn €4,95 en vanaf €69,00 helemaal gratis.

Wie levert mijn bestelling af?

Uw bestelling wordt verzonden via PostNL of door onze eigen pakketservice.

Hoe lang is de levertijd?

Over het algemeen hebben wij de producten op voorraad. Aangezien er altijd iets kan gebeuren bij ons of bij onze vervoerder, houden wij een levertijd aan van tussen de 2 en 4 werkdagen.

Hoe kan ik betalen?

Onze betaalmethoden zijn:
IDEAL, Sepa-overboeking, Bancontact, Klarna, Riverty, Pay by Bank, Billy (zakelijk), Credit & Debit cards, Google Pay, Apple Pay of met IDEAL-IN3. Dit via de beveiligde verbindingen van Mollie.com.

Kan ik in termijnen betalen?

Dit kan met IDEAL IN3, Klarna en Riverty (voorheen Afterpay). 

Kan ik ook achteraf betalen?

Dit kan met IDEAL IN3, Klarna en Riverty (voorheen Afterpay). 

Zijn jullie dropshippers?

Nee, wij hebben een eigen voorraad, een levertijd van 2 á 3 dagen, geven 1 jaar garantie, staan ingeschreven bij de KvK en hebben een werkende webwinkelkeurmerk. Dit in tegenstelling tot dropshippers die je proberen te lokken met aanbiedingen. Vaak hebben deze een afbeelding van een webwinkelkeurmerk, maar daar zit geen werkende controlelink achter. Dropshippers geven helaas een vertekend beeld.

Kan ik retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten van retour van uw thuis naar onze vestiging (in Den Haag) zijn voor eigen rekening. Voor het retourneren dient u dit ons eerst te laten weten.

Heb ik garantie?

U heeft bij ons 1 jaar fabrieksgarantie op alle artikelen. De kosten van verzending zijn wel voor uw eigen rekening.

Zijn jullie producten veilig?

Veiligheid staat bij ons voorop. Onze producten zijn van hoge kwaliteit, en zijn voorzien van een CE keurmerk.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Wij zijn bereikbaar via onze contactpagina.