Noodpakket stroomuitval

Wat als Nederland zonder stroom zit door een cyberaanval op netbeheerder Stedin? Het is een scenario dat nu nog onwerkelijk klinkt, maar reëler is dan ooit. Ben jij voorbereid? Problemen met de elektriciteitsbevoorrading kunnen op verschillende manieren voorkomen. Zo kan er een stroomonderbreking zijn waarbij een deel of alle stroom tijdelijk uitvalt, en in ernstigere gevallen kan er sprake zijn van een elektriciteitscrisis. Dit betekent dat er een groot tekort aan elektriciteit is of dreigt te ontstaan. Ook kan er een cyberaanval zijn. Dit kan leiden tot spanningsdalingen of volledige stroomuitval. Wij bieden noodpakketten aan, waarmee je goed bent voorbereid op een noodsituatie door stroomuitval. Op onze website vind je noodpakketten voor thuis, bedoeld om de eerste 72 uur door te komen bij een noodsituatie zoals stroomuitval. Je kunt onze noodpakketten aanvullen met losse producten die wij aanbieden.

Meest gestelde vragen

Hebben jullie een keurmerk?

Wij zijn lid van Stichting Webwinkelkeur.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

De kosten voor verzending zijn €4,95 en vanaf €69,00 helemaal gratis.

Wie levert mijn bestelling af?

Uw bestelling wordt verzonden via PostNL of door onze eigen pakketservice.

Hoe lang is de levertijd?

Over het algemeen hebben wij de producten op voorraad. Aangezien er altijd iets kan gebeuren bij ons of bij onze vervoerder, houden wij een levertijd aan van tussen de 2 en 4 werkdagen.

Hoe kan ik betalen?

Onze betaalmethoden zijn:
IDEAL, Sepa-overboeking, Bancontact, Klarna, Riverty, Pay by Bank, Billy (zakelijk), Credit & Debit cards, Google Pay, Apple Pay of met IDEAL-IN3. Dit via de beveiligde verbindingen van Mollie.com.

Kan ik in termijnen betalen?

Dit kan met IDEAL IN3, Klarna en Riverty (voorheen Afterpay). 

Kan ik ook achteraf betalen?

Dit kan met IDEAL IN3, Klarna en Riverty (voorheen Afterpay). 

Zijn jullie dropshippers?

Nee, wij hebben een eigen voorraad, een levertijd van 2 á 3 dagen, geven 1 jaar garantie, staan ingeschreven bij de KvK en hebben een werkende webwinkelkeurmerk. Dit in tegenstelling tot dropshippers die je proberen te lokken met aanbiedingen. Vaak hebben deze een afbeelding van een webwinkelkeurmerk, maar daar zit geen werkende controlelink achter. Dropshippers geven helaas een vertekend beeld.

Kan ik retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten van retour van uw thuis naar onze vestiging (in Den Haag) zijn voor eigen rekening. Voor het retourneren dient u dit ons eerst te laten weten.

Heb ik garantie?

U heeft bij ons 1 jaar fabrieksgarantie op alle artikelen. De kosten van verzending zijn wel voor uw eigen rekening.

Zijn jullie producten veilig?

Veiligheid staat bij ons voorop. Onze producten zijn van hoge kwaliteit, en zijn voorzien van een CE keurmerk.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Wij zijn bereikbaar via onze contactpagina.